Afwasmiddel met een beetje water.
Of gewoon afwasmiddel en dan later uitspoelen.
Afwasmiddel werkt ontvettend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

insmeren met ossengalzeep, laten intrekken, en dan gewoon wassen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Maak de vetvlek nat, strooi er talkpoeder over en laat de stof goed drogen.schud de talkpoeder eraf en daarna wassen.

Doe er citroensap overheen en daarna een flinke lading zout. Vet trekt direct in het zout. Even laten intrekken, zout eraf slaan en weg is de vlek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook optie is, keukenpapier op de vetvlek en de strijkbout erop, het vet trekt in het papier (als het lukt), daarna gewoon wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder gebruikte vroeger grauw papier,legde dat op de vlek en ging er dan met de strijkbout over heen.Dat hielp meestal wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over welk vet praten we, kaarsenvet, olievet.

Probeer met een keukenrol door het erop te leggen en de strijkbout eroverheen. Of Ossengal zeep. heel goed inwrijven, uitspoelen en daarna wassen.