Waarom zit Poetin aan een extreem lange tafel?

Het is echt een extreem lange tafel waar Poetin aan zit als hij een vergadering heeft met zijn generaals en/of buitenlandse staatslieden. Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Daarover bestaan verschillende lezingen.
Een ervan is dat het verband houdt met corona. Poetin zou extreem bevreesd zijn voor besmetting.
Een andere lezing is dat een grote afstand gezag uitstraalt. Dat heeft met name Macron (Frankrijk) er5varen toen hij bij Poetin op bezoek kwam.
Een andere versie is dat je op deze wijze overtuigender naasten opdrachten kunt geven of kunt uitkafferen of te kijk kunt zetten. En er wordt minder gemakkelijk tegengas gegeven.
Ook kan de vraag worden gesteld: wie bepaalt wie waar zit?
Op de foto zit Poetin met zijn minister van defensie Sergej Shoigy en de chef-staf van het leger Valeri Gerasimov, Moesten Shoigy en Gerasimov daar gaan zitten in opdracht van Poetin? Of kozen ze zelf (vrijwillig) voor het afstand scheppen? Of was de op Poetin gerichte tv-camera de oorzaak van de grote afstand?
Toegevoegd op 08 maart 2022 14:34: tekst
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
+ Zie ook:
https://metro.co.uk/2022/03/03/why-does-vladimir-putin-have-such-a-long-table-16209335/
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Nog een optie, maar dat is mijn invulling...: Poetin vertrouwt zijn eigen mensen niet.
Die les heeft Hitler ook moeten leren. Op 20 juli 1944 plaatst de Duitse officier Claus von Stauffenberg tijdens een vergadering met Adolf Hitler een bom onder tafel. Nadat Von Stauffenberg vertrokken is gaat de bom af. Als door een wonder overleeft Hitler deze aanslag.